1 Ağustos 2017 Salı

Hayki ft Eypio Katil Şarkı Sözleri

Hayki ft Eypio Katil - Hayki ft Eypio Katil Şarkı Sözleri - Hayki ft Eypio 2017 Şarkıları

Hayki ft Eypio Katil Dinle



Hayki ft Eypio Katil Şarkı Sözleri

Haddinden fazla bilme dinle! Mutlusun ama bana gülme
Kapının ardı türbe, tüh be örtemedin ayıbını tülle
Sana göre her duyduğun iyi de izle, ama aynını giyme
Her kızın hayali He-Man hocam! Hayalde günah mı dinen?

Tutmadı hilen, ama daha sana batmadı iğnem.
Kimini hayata bağlıyor üç beş yedi, beni do re fa la sol si’ler
Bir de mi’ler, hepsi iyiler sorunca, oyuncak MC’ler
Daha çiğler, daha çok siber, üç paraya beş göt siler

Aniden eş dost gider, kahreden çelişkiler
Mahveden bir sahtelik ve kangren ilişkiler
Her gelen giriştiler, muhabbetler, maddeler
Tuhaf sesler caddeler, tüm kulisler sahneler

Sakalım uzundu kesti polisler, çünkü sıkıldım sokakta aranmaktan
Eve tıkılıp daralmaktan, çalışıp sisteme yol olmaktan
Samimiyetsiz tavırlardan ve sikik bir karıyla anılmaktan
Tak kulaklığını bana sarılma Rapçi, arkamdan ismimi bağırma

Baktım, yalnızım her yanıma
Yandım, al beni Rap o kollarına
Dumandır, öyle yandır içelim ateş alsın
Alevlerini de düşsün yollarıma

Dipteyim daha da itmeyin, belki hata ettim gitmeyip
Bazen durup öyleyece gülüyorum, kendimi uzaktan izleyip
Sanki hapisteyim bir kafeste! (N’aber Hayk?) Eh işte!
Daha çok saygı için daha çok para daha çok para için, pis işler

Çünkü doğduğum evi geri almak imkansız, tek işle
Çünkü tek işle imkansız almak geri doğduğum evi
Olduğu gibi bırak s*ktir et! Tüm küpler boşalır dolduğu gibi
Hanginiz buldu umduğu gibi? Hanginiz umdu bulduğu gibi?

Benim saçlarımı yolan hayat seni, seni devirir vurduğu gibi
Kimisi görünür olduğu gibi, kimi de oluyor gördüğü gibi
İyi ama kim kimi? Kime kim kiminle? Kim kim? Ben kimim ki? Kim kimin ki?
İyi ama kimene ki? Kime kim sinirli kim bilir? Kibirden kim delirdi?

Tüm gün yine dırdır tantana bende bin albümü tıktım çantama
Gezdim İzmir, İstanbul, Ankara! İmza günü sohbet kankalar
Halâ dolu bir hesabın yok Hayk, senle çalışmıyor bankalar
Çok s*kimde Rap yüküm, hep beraber gülücez bu da tek düşüm

Baktım, yalnızım her yanıma
Yandım, al beni Rap o kollarına
Dumandır, öyle yandır içelim ateş alsın
Alevlerini de düşsün yollarıma

Hayki ft Eypio Katil Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Canli Televizyon

0 yorum:

Yorum Gönder